۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

رنگ چشم من ؟

روزی یکی از دوستان از من پرسید "از چه رنگ چشمی خوشت میاد؟"
اول تعجب کردم بعد فکر کردم خوب من چه رنگ چشمی دوست دارم؟ بعد برای اینکه سوالش بی جواب نماند گفتم "من رنگ چشم عسلی رو دوست دارم !"
دوست عزیز ما گفتند که منظورش این رنگ چشمهای معمولی نیست ...ایشون گفتند که هر کس یک رنگ چشمی داره که اون رو از بقیه کاملا متمایز میکنه ...یکی رنگ چشمانش رنگ محبته ...یکی دیگه چشمانش به رنگ نفرته...اون یکی رنگ چشمانش به رنگ عشقه...و این یکی رنگ چشمانش به رنگ ....
با این حرف دوستم شوکه شدم ...هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده بودم ...
از آن روز به بعد در هر حالی به چشمان اطرافیانم نگاه میکنم و سعی میکنم رنگ چشمانشون رو ببینم ... فهمیدم یک انسان در حالتهای مختلف رنگ چشمهاشون تغییر میکنه ...مثلا یکی رو میشناسم که معمولا چشمانش به رنگ خستگیه... اما همون شخص در موقعیت خاصی رنگ چشمانش به رنگ حسادت و در موقعیت دیگه به رنگ حرص در میاد ... با خودم فکر کردم که آیا من هم رنگ چشمانم تغییر میکنه؟؟؟ بعد از مدتها متوجه شدم رنگ چشمان من دو رنگ بیشتر نیست ... رنگ عشق...و رنگ صبر ....


هیچ نظری موجود نیست: